| Employer branding
| Recruitment marketing

Zonder titel (Presentatie) (1000 x 800 px) (1)

Beforan – Growth hack campagne social media

Situatie van de klant

Beforan was vóór onze samenwerking op zoek hoe zij het beste de potentiele doelgroep konden bereiken. Beforan was al actief op Google Adwords en ze hadden meerdere malen in verschillende vakbladen geadverteerd. Echter was het moeilijk te achterhalen wat de doelgroep in beweging bracht en hoe ze geïnteresseerde doelgroep herhaaldelijk konden bereiken.

Doel van de campagne

Een growthhack campagne waarbij de focus ligt op het achterhalen van de doelgroep behoeften zodat deze in andere marketing uitingen toegepast kan worden.

Verloop van de campagne

Campagne is nog actief

Cijfers & Resultaten

  • Campagne duur: Actief sinds juli (sept 2021)
  • Campagne budget: €316,-
  • Aantal campagnes: 3 campagnes op 1 platform, gemiddeld 3 advertentiesets per campagne
  • Klikken op links: 1588
  • Bereikte personen: 22.030

interessante case?

Dan is een pré-sollicitant analyse wat voor jou!

In de pré-sollicitant analyse gaan we in de schoenen staan van de kandidaat vóór hij of zij bij jullie solliciteert. We nemen je  werkgeversmerk (vanaf de buitenkant) onder de loep en geven je een advies over mogelijke verbeterpunten.